پارچه های گردباف

غواصی صاف ساده چاپ دیجیتال : پارچه گردباف با زیردست 400 گرم در متر ، با عرض 150 سانتی متر ، دارای لاکرا و کشسانی از هر دوطرف ، بافت پشت و روی پارچه صاف می باشد . در دسته پارچه های پاییزه و با زیر دست نرم و لَخت مناسب برای شلوار ، لِگ ، سویشرت ، سِت زنانه و بچه گانه و ... می باشد .

غواصی صاف چرم چاپ دیجیتال : پارچه گردباف با زیردست 400 گرم در متر ، با عرض 150 سانتی متر ، دارای لاکرا و کشسانی از هر دوطرف ، بافت پشت پارچه صاف و روی پارچه چرم شده می باشد . در دسته پارچه های پاییزه و با زیر دست نرم و لَخت مناسب برای شلوار ، لِگ ، سویشرت ، سِت زنانه و بچه گانه و ... می باشد .

غواصی بهاره چاپ دیجیتال : پارچه گردباف با زیردست 340 گرم در متر ، با عرض 150 سانتی متر ، دارای لاکرا و کشسانی از هر دوطرف ، بافت پشت و روی پارچه صاف می باشد . در دسته پارچه های بهاره و با زیر دست نرم و لَخت مناسب برای شلوار ، لِگ ، سویشرت ، سِت زنانه و بچه گانه و ... می باشد .

غواصی بهاره چرم چاپ دیجیتال : پارچه گردباف با زیردست 340 گرم در متر ، با عرض 150 سانتی متر ، دارای لاکرا و کشسانی از هر دوطرف ، بافت پشت پارچه صاف و روی پارچه چرم شده می باشد . در دسته پارچه های بهاره و با زیر دست نرم و لَخت مناسب برای شلوار ، لِگ ، سویشرت ، سِت زنانه و بچه گانه و ... می باشد .

نانوکشی چاپ دیجیتال : پارچه گردباف با زیردست 300 گرم در متر ، با عرض 150 سانتی متر ، دارای لاکرا و کشسانی از هر دوطرف ، با تکمیل ویژه می باشد . در دسته پارچه های بهاره و با زیر دست بسیار نرم و لَخت مناسب برای تیشرت ، لِگ ، بادی ، سِت زنانه و بچه گانه ، لباس زیر مردانه و زنانه و ... می باشد .

تریسکو چاپ دیجیتال : پارچه گردباف و تریکو با زیردست 300 گرم در متر ، با عرض 150 سانتی متر ، دارای کشسانی به حال خود در عرض پارچه ، روی پارچه نخ فیلامنت و پشت پارچه نخ پلی استر ویسکوز می باشد . در دسته پارچه های بهاره ، نسبتاً زیر دست دار و لَخت مناسب برای تیشرت ، سارافون و ... می باشد .

اسپان ساده چاپ دیجیتال : پارچه گردباف با زیردست 280 گرم در متر ، با عرض 150 سانتی متر ، دارای کشسانی به حال خود در عرض پارچه ، در دسته پارچه های بهاره ، با زیر دست نرم و لطیف و لَخت مناسب برای تیشرت ، سارافون ، لباس بچه گانه و ... می باشد .

اسپان لاکرا چاپ دیجیتال : پارچه گردباف با زیردست 280 گرم در متر ، با عرض 150 سانتی متر ، دارای لاکرا و کشسانی از هر دوطرف ، در دسته پارچه های بهاره ، با زیر دست نرم و لطیف و لَخت مناسب برای تیشرت ، سارافون ، اباس بچه گانه و ... می باشد .

آنغوره چاپ دیجیتال : پارچه گردباف با زیردست 250 گرم در متر ، با عرض 150 سانتی متر ، دارای کشسانی به حال خود در عرض پارچه ، یک سمت پارچه نخ سفید و طرف دیگر نخ ملانژ طوسی و خارخورده که هر دوطرف قابل چاپ می باشد . در دسته پارچه های پاییزه ، با زیر دست نرم و لَخت مناسب برای تیشرت ، بلوز ، مانتو ، لباس بچه گانه و ... می باشد .

دورس چاپ دیجیتال : پارچه گردباف با زیردست 370 گرم در متر ، با عرض 150 سانتی متر ، دارای کشسانی به حال خود در عرض پارچه ، یک سمت پارچه صاف و طرف دیگر نخ سفید و خارخورده می باشد که هر دوطرف قابل چاپ می باشد . در دسته پارچه های پاییزه ، با زیر دست نرم و لَخت مناسب برای تیشرت ، هودی ، سویشرت و ... می باشد .